کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747119077 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317581 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

SK Hynix هارد SSD جدید خود را برای هوش مصنوعی معرفی کرد

شرکت SK Hynix رقیب بزرگ سامسونگ در کره جنوبی، SSD پرچم‌دار PCB01 خود را که مخصوص کامپیوترهای شخصی با هوش مصنوعی (AI) طراحی شده است، عرضه کرده است.

این SSD از نسل پنجم رابط PCIe بهره می‌برد و سرعت خواندن و نوشتن ترتیبی فوق‌ العاده ۱۴ و ۱۲ گیگابایت بر ثانیه را به ترتیب ارائه می‌دهد. همچنین نرخ خواندن و نوشتن تصادفی ۴K آن به ۲ میلیون IOPS می‌رسد.

 

SK Hynix هارد SSD جدید خود را برای هوش مصنوعی معرفی کرد

 

شرکت می‌گوید این سرعت برای انجام کارهای آموزش و استنتاج مدل‌ های زبان بزرگ (LLM) تقریباً لحظه‌ای و در عرض یک ثانیه کافی است. طبق گزارش‌ ها، این SSD همچنین نسبت به نسل‌ های قبلی، بیش از ۳۰ درصد بهبود در مصرف انرژی ارائه می‌دهد که باعث پایداری بیشتر در انجام محاسبات هوش مصنوعی در حجم بالا می‌شود.

یکی از ویژگی‌ های برجسته PCB01 استفاده از SLC کش است که باعث افزایش عملکرد می‌شود. این فناوری سلول‌ های تک سطحی را در برخی از قسمت‌ های سلول‌ های NAND قرار می‌دهد تا سرعت محاسبات را برای هر دو سرویس هوش مصنوعی و کارهای متعارف افزایش دهد. PCB01 همچنین شامل یک راه‌ حل ریشه اعتماد (روت‌آف‌تراست) است که از حملات سایبری جلوگیری کرده و از اطلاعات شخصی محافظت می‌کند.

PCB01 در حال حاضر در حال گذراندن فرآیند اعتبارسنجی است و SK Hynix می‌گوید قصد دارد تولید انبوه آن را آغاز کند و این درایو را در سه ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت، ۱ ترابایت و ۲ ترابایت در اواخر سال جاری به شرکت‌ ها و مصرف‌ کنندگان نهایی عرضه کند. این درایوهای بدون هیچ‌ گونه تزئینات اضافی، در ابتدا برای تولید کنندگان تجهیزات اصلی (OEM) در نظر گرفته شده‌اند و بخشی از پلتفرم جدید Alistar این شرکت هستند که از رابط ۸ کاناله و فناوری NAND سه سطحی (TLC) با ۲۳۸ لایه استفاده می‌کند.

از آنجایی که این یک محصول OEM است، هیچ‌ گونه آپشن اضافی مانند هیت‌ سینک ندارد. به همین دلیل، هر مدلی که به بازار خرده فروشی برسد، به احتمال زیاد ارزان‌ تر از Crucial’s T705 فوق‌ العاده سریع خواهد بود، اما در حال حاضر هیچ نشانه‌ای از قیمت‌ گذاری نداریم.

سخنگوی SK Hynix می‌گوید این شرکت تقاضای زیادی را از سوی سازندگان جهانی کامپیوترهای شخصی مجهز به هوش مصنوعی برای محصول جدید خود مشاهده می‌کند. او افزود: «ما برای ارتقای رهبری خود به عنوان برترین ارائه دهنده حافظه هوش مصنوعی در سطح جهان، در بخش راهکارهای NAND نیز تلاش خواهیم کرد. این امر با تکمیل موفقیت آمیز اعتبارسنجی مشتری و تولید انبوه PCB01 که در کانون توجه قرار خواهد گرفت، محقق خواهد شد.»

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50472 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/17 تعداد مشاهده: 51
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر